Tilmelding + regler

Følgende regler er gældene for Dinizuli 2020

ÅRETS TEMA – Bliver afsløret i en mail der sendes til de tilmeldte mails d. 1. januar. 2020

ADGANGSKRAV
Dinizuli er et løb for storspejdere i alderen 12-16 år. Man deltager i patruljer á 4-7 spejdere. Løbet er åbent for alle spejdere, uanset korps og nationalitet. Tidligere krav om deltagelse af én leder pr. deltagende patrulje er ikke mere gældende

DATOER

1. november 2019 til 15. januar 2020 er tilmeldingen åben

1. januar 2020 kommer deltagerbrevet med årets tema og tilmeldings opgave.

25. til 26. januar 2020 afholdes Dinizuli – Altid sidste weekend i Januar

6. februar 2020 frist for indgivelse af klager over pointberegning og det endelige resultat.

FOTO
Der vil under løbet blive taget billeder af både hjælpere og spejdere. Disse vil blive vist på løbets hjemmeside samt eventuelt i fremtidigt pr-materiale. Ved tilmelding accepterer man dette.

INSTAGRAM og FACEBOOK
Mærk dine billeder, #Dinizuli

FORPLEJNING
Aftensmad vil blive serveret for alle deltagere sidst på eftermiddagen lørdag. Det vil som altid være spaghetti med kødsovs. Husk at skrive i tilmeldingen hvem der er vegetarer eller allergikere, så madholdet kan tage hensyn til dette.
Natmad bliver serveret mellem 2 og 4, afhængig af hvad tid man kommer i mål. Natmaden består typisk af dejlig varm suppe med brød til.
Morgenmad bliver serveret ca. 8.30 og består af the/kaffe og brød m. ost og marmelade samt cornflakes og havregryn.
Det er en god idé at have en madpakke til frokost lørdag og snacks med til opgaveløbet. Alle deltagere skal medbringe egen drikkeflaske, som kan fyldes op undervejs på løbet. Det forventes at alle deltagende spejdere har fået en solid morgenmadlørdag inden ankomst!

KLAGER
Klager over afviklingen af de enkelte discipliner skal afleveres skriftligt til løbsledelsen senest 24 timer efter disciplinens afvikling.
Klager over pointberegning og resultater skal afleveres skriftligt til løbsledelsen senest d. 6. februar 2020.

KONTAKT
Under løbet kan løbsleder kontaktes pr. telefon, nummeret vil blive oplyst i deltagerbrevet.
Desuden vil alle ansvarlige under løbet bære vores løbstørklæde så man kan henvende sig til dem.
Spørgsmål inden løbet kan skrives på Facebook

OVERNATNING
Overnatning foregår indendørs i en gymnastiksal.

PRIS
Man betaler pr. deltager. Prisen er 200 kroner

PÅKLÆDNING
Man skal være fornuftigt klædt på. Januar er kold og vi forventer at I møder op rustet til vejret. Hvis I ved afsendelse på en disciplin ikke bliver vurderet korrekt påklædt får man ikke lov til at starte.
Denne afgørelse er helt op til løbsledelsen.
I forhold til Shorty- og Vikingmærket er det kun tilladt at deltage på Dinizuli med bare knæ, hvis man tidligere har gennemført løbet, og har skriftlig tilladelse fra sine forældre. Ved delt forældremyndighed skal begge forældre give deres samtykke.

REGLER
Alle retningslinjer der bliver udstukket af løbsledelsen skal overholdes. Ved overtrædelse vil løbsledelsen i hvert enkelt tilfælde vurdere hvorvidt overtrædelsen betyder at patruljen bedes forlade arrangementet.

TID OG STED
Løbet starter og slutter ved Hellebækskolen (Skåningevej 11, 3140 Ålsgårde).
Check-in er åben lørdag 11:30-12:29
Vi slutter igen efter præmieoverrækkelsen cirka kl. 10.

TRANSPORT
For dem der kommer med offentlig transport kører lokalbanen til/fra Helsingør (retning mod Gilleleje).

 

TILMELD DIG OG DIN PATRULJE HER

Der betales ved tilmelding via ovenstående link. Det er ikke muligt at betale kontant ved løbets start.

 

TILMELD DIG SOM HJÆLPER HER

Det er gratis at være hjælper. Ledere tilhørende deltagende patruljer skal ligeledes tilmeldes her.

 

Skriv en mail til Løbsledelsen

GemGem

GemGem